فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ .

فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ

معاشقه، چرا و چگونه ؟

خانمها بر خلاف تصور آقايان، چندين ارگاسم متوالي دارند. تحريك نقطه جي (G) و دخول يكي از اين ارگاسم ها به شمار مي آيد نه كل آن، آقايان بايد توجه كنند، خانمها پيش از ارگاسم جنسي نياز به ارگاسم روحي و عاطفي دارند يعني؛ مرد بايد قبل از اميزش با جملات و كلمات عاشقانه و محبت آميز همسرش را برانگيخته نمايد. با معاشقه و بازي با بدن همسرتان، وي را به ارگاسم نزديك كنيد و كيفيت و لذت *** را افزايش ببخشيد.

به جرات ميتوانم بگويم، روابط جنسي نقش بسزايي در جدايي هاي امروز دارد.

روابط جنسي بد و كيفيت پايين آن [ پس از ازدواج ] ميتواند باعث بروز برخي از مشكلات رواني، عاطفي و رفتاري و فرجام ناخوشايندي براي زوجين بهمراه داشته باشد. زن و شوهري كه توافق جنسي در بينشان وجود داشته باشد حتي اگر عقايد و ديدگاه هاي مخالف نيز داشته باشند ميتوانند بدون اينكه در معرض تهديد خطر جدايي قرار بگيرند و بدون جنگ و اختلافي ميانشان بوجود بيايد، باهم زندگي كنند، اما در محيطي كه عشق و توافق جنسي وجود نداشته باشد كوچكترين اختلاف فكري زندگي را متزلزل ميكند.

آرتيست زندگي و عشق، بايست در زمينه هايي مثل: تكنيك كار بدن و وابستگي آن با هيجانات و اميال اطلاعات جامع و كاملي داشته باشد. البته توجه داشته باشيد، صرفا اطلاع از اعضا اعصاب و غده هاي بدن و روابط متقابل انها كافي نيست، در عين حال بايد به قوانين بازي هاي جنسي، عشق بازي، معاشقه و رابطه ي هوس و هيجانات جنسي آشنا بود.

متاسفانه، روابط جنسي امروز آقايان توام با بي اطلاعي ست. آنها روابط جنسي را فقط در قاب لذت نگاه ميكنند. عدۀ ناچيزي از خانمها و آقايان هستند كه ميدانند روابط جنسي به همان ميزان كه با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمايل جنسي بيشتر از كار ديگر نياز به درك و رفتار هنري دارد.

اهميت هنر معاشقه

اگر قبل از آميزش [ دخول ]، معاشقه و پيش نوازي وجود داشته باشد زوجين به مرحله ي تحريك شدگي ميرسند و هردو اماده هستند و به مقدار كافي برانگيخته شده اند. اين امر سبب مي شود رابطه بهتري بين طرفين وجود داشته باشد و رضايت بيشتري از *** حاصل گردد .

پيش نوازي و معاشقه بار عاطفي ، مهر و محبت ، صميميت و علاقه ي زوجين را زياد مي كند . پيش نوازي

را در هر زماني مي توانيد شروع كنيد. معاشقه و پيش نوازي را اگر تا پايان شب نتوانيد رابطه ي جنسي

برقرار كنيد، هنگام تماشا كردن فيلم، بعد از حمام، و ... ، ميتوانيد انجام دهيد. همين حمام هاي دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه هاي كوچك و با محبت هستند كه تمايل و برانگيختگي زيادي در همسرتان ايجاد مي كند. مهمترين  قسمت يك رابطه جنسي رضايت بخش، وجود پيش نوازي و معاشقه مي باشد ( و دخول نيز قسمت ناچيزي از رابطه جنسي ست. )

معاشقه چگونه؟

ممكن است عده ي زيادي از اقايان از نقاط  حساس زنان فقط  لب، سينه و كليتوريس را بشناسند، اما در واقع اينها تعداد ناچيزي از اين نقاط هستند كه همسرتان را دگرگون ميكند، اگر بخواهيد لذت رابطه را براي خودتان و همسرتان دو چندان تقديم كنيد، بايد به نقاط حساس ديگر توجه نمائيد. اين نقاط ميتواند: موهاي سر، نرمه گوش، گردن، كمر، مچ دَستان، بازو، نواحي زير بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اينها، ماساژ دادن هم  بسيار در رابطه جنسي شما كمك خواهد كرد تا لذت جنسي را مهربانانه تقديم عشقتان كنيد.

سر و موهاي سر، صورت و چشم و گونه [ كه يكي از خواص ماساژ اين نواحي اين است كه صورت ديرتر چروك مي شود ]همچنين؛ گردن، سينه و پستان ها، نوك پستان ها [ كه نقاط بسيار تحريك پذيري هستند كه اگر به آرامي ماساژ داده شود ، براي زن بسيار ذلتبخش خواهد بود.] همچنين شكم، ناحيه زير شكم، روي واژن [ قسمت واژينال و كليتوريس را بهتر از با دستكش و مواد ليزكننده ماساژ دهيد. اين امر سبب رعايت بهداشت و افزايش لذت براي هردو طرف است.] ، كناره هاي كليتوريس، كليتوريس، ران ، ساق پا ،كف پا و بازو و دستان و باسن، كه ميتوانيد اين نواحي را براي ماساژ انتخاب كنيد.

متاسفانه برخي از اقايان تصور دارند كه در عرض 4 يا 5 دقيقه معاشقه كافيست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زماني كه ميشود براي معاشقه تبيين كرد 30 دقيقه است كه در اين مدت همسرتان برانگيخته ميشود و لذت بسياري از رابطه با شما مي برد و علاوه بر ان امادگي دخول را بيش از پيش دارد [ اگر معاشقه شما بيش از 30 دقيقه باشد كه چه بهتر، كيفيت معاشقه و زمان ان بستگي به عشق و علاقه ميان شما دارد. ]

اگر بخواهم بيشتر در مورد چگونگي معاشقه بدانيم :

- اقايان عزيز، تا جايي كه امكانش است خودتان عريان نشويد، اجازه بدهيد خانومتان آرام آرام اين كار را براي شما انجام بدهد، خانمها عريان كردن را دوست دارند. و همچنين شما اين كار را براي او انجام بدهيد، البته آرام آرام.

- حرف بزنيد، صبحت كنيد، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق يا بدهكاري ها و گرفتاري ها، همانطور كه ميدانيد مرد ها با تصوير به خودشان مي آيند و زن ها با صدا ، پس سعي كنيد عاشقانه با او حرف بزنيد، جملات انرژي بخش بدهيد، بگوييد كه هميشه در كنارت هستم، بگوييد دوستت دارم، [ براي خانم ها جمله اي " دوستت دارم " همان قدر لذت بخش است ، كه براي مرد " به تو افتخار ميكنم " لذت بخش است. ]

- نقطه جي؛ همه خانمها در ديواره قدامي واژن، بخش حساس و تحريي پذيري به نام نقطه جي دارند. با تحريك اين نقطه ميتوانيد همسرتان را به ارگاسم برسانيد.

- شوخي هاي جنسي، بازي هاي جنسي، [ فانتزي هاي خودتان را در ذهنتان حبس نكنيد، همين ايده ها هستند كه *** را متنوع ميكنند و به آن رنگ و لعاب مي بخشند. ]

* خوابيدن مرد بعد از ***، براي زن زياد خوشايند نيست. زيرا در اين لحظه زن نياز به توجه همسرش دارد، حتي با در اغوش گرفتن هم مسئله حل ميشود. سعي كنيد پس از انزال به همسرتان توجه كنيد. [ درست است، بعد از انزال ديگر حسش نيست؛ يا به عبارت منطقي تر بدن بعد از خروج مني سُست و ضعيف و بيحال ميشود، اما توجه شما به همسرتان در اين لحظه بسيار براي وي دلنشين خواهد بود. ]

سخن پاياني

همانطور كه اعلام شد، براي زن يك مقدماتي در رابطه جنسي لازم است كه در مرد وجود نداشته و يا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانيد اغلب مردان شكايت دارند كه همسرانشان سرد و منفعلانه عمل ميكند در صورتي كه عامل مهم ان، خود مرد شاكي ست.

برخي زنان كاملا احساسي مي باشند، پس بايست طوري رفتار نمود كه مخالف احساس او هيچگونه اقدامي نشود با سياست و رويه خاص زن را از هر حيث [ جنسي، رواني، عاطفي و غيره ] راضي نگه داشت.

مردي كه زندگي جنسي مرتبي داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعي خوبي و راحتي احساس مي كند كه هيچ چيز ديگري نمي تواند ان را به او تقديم كند. پيوسته با عزت و اعتماد بنفس و اطمينان خاطر زندگي ميكند؛ زيرا در خود قدرت اقدام و تصميم ميبيند و مردانگي سراغ دارد و پيوسته آماده مبارزه با مشكلات زندگي ست. زندگي جنسي مرتب، وي را به خانه و زندگي اش پايبند ميسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسي سد قوي و محكمي در مقابل عدم قدم جنسي مي سازد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۳:۲۶ توسط:shaghayeghblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :