فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ .

فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ

آشنايي با خوردني هاي كاهش دهنده ميل جنسي

كاهش يافتن ميل جنسي با مصرف اين خوراكي ها

يكي از عواملي كه تاثير مستقيم بر روابط زناشويي دارد ميل جنسي است. كاهش ميل جنسي ممكن است باعث بروز مشكلاتي در زندگي زوجين شود. يكي از عوامل تاثير گذار در كاهش ميل جنسي مواد غذايي و نوع تغذيه مي باشد.ميل جنسي

هورمون ها در كاهش و افزايش ميل جنسي تاثير دارند، هورمون تستوسترون در آقايان و استروژن در خانم ها، ايجاد كننده ميل جنسي مي باشد. كم شدن يا زياد شدن اين هورمون ها به همان نسبت در ميل جنسي تاثير مي گذارد.

موادي كه ميل جنسي را كاهش مي دهند

بعضي از خوراكي ها باعث تغيير در مقدار هورمون هاي ايجاد كننده ميل جنسي، مي شوند. در اينجا به معرفي تعدادي از مواد غذايي مي پردازيم كه باعث كاهش اين هورمون ها و در نتيجه كاهش ميل جنسي در انسان مي گردند.

غذاهاي فرآوري شده، كاهنده ميل جنسي

فرآوري مواد مغذي، ميل جنسي را از بين مي برد. براي مثال وقتي گندم كامل به آرد سفيد فرآوري ميشود حدود سه چهارم از روي خود را از دست ميدهد كه يك ماده معدني مهم در رفتار جنسي مردان است. خوردن غلات تصفيه شده ميتواند به مقاومت انسولين منجر شده و منجر به ديابت شود. ديابت نيز به نوبه خود ميتواند تنگي عروق و افزايش خطرات بيماريهاي قلبي و اختلال نعوظ را به همراه داشته باشد.

نوشابه رژيمي، كاهنده ميل جنسي

نوشيدن نوشابه هاي رژيمي ايده وحشتناكي است. اين نوشابه ها، شيرين كننده هاي مصنوعي به ويژه آسپارتام دارند كه به طور مستقيم بر سطح سروتونين تاثير مي گذارد. سروتونين نيز يك هورمون حياتي در پرورش حس خوب و شادي است. سروتونين پايين، باعث كاهش ميل جنسي در مردان و زنان ميشود.


ذرت بوداده، كاهنده ميل جنسي

خوردن يك شام و سپس تماشاي يك فيلم، ميتواند پيش درآمد يك رابطه جنسي باشد، اما اگر بخواهيد فيلم را با پاپ كورن بو داده ببينيد، ديگر تمايلي به رابطه جنسي نخواهيد داشت. پاكت اين ذرت ها اسيدي دارد كه ميتواند در كشتن ميل جنسي، موثر عمل كرده و حتي منجر به مشكلات پروستات شود.


ميگو، كاهنده ميل جنسي

براساس مطالعات، هر انسان روزانه، به طور متوسط در معرض 10 تا 13 آفت كش قرار ميگيرد. 9 تا از 10 آفت كشي كه مورد استفاده قرار ميگيرند اختلال غدد درون ريز را ايجاد ميكند. براي خريد كاندوم به https://mentoshop.ir مراجعه نماييد. يكي از مهمترين آنها هگزيل ريسورسينول است كه در ميگو براي جلوگيري از تغيير رنگ اعمال ميشود. ساير غذاهاي دريايي با ميزان آفت كش بالا، تيلاپيلا و ماهي قزل آلاي پرورشي است.


سويا، كاهنده ميل جنسي

اگر شب ميخواهيد سفارش غذا دهيد، بهتر است دقت كنيد كه سويا نداشته باشد، چون سطح بالاي سويا در بدن يك زن، ميتواند هورمونهاي جنسي او را كاهش داده و عملكرد تخمدان را مختل كند.

پنير، كاهنده ميل جنسي

بسياري از پنيرها از شير گاو تهيه ميشوند و حاوي هورمونهاي مصنوعي هستند، مصرف اين پنير ها ميتواند با توليد طبيعي هورمون هايي در بدن، از جمله استروژن و تستوسترون تداخل ايجاد كرده و باعث كاهش ميل جنسي شود.

شكر، كاهنده ميل جنسي

فكر نكنيد چون چاي تان را شيرين نميكنيد ديگر مشكلي وجود ندارد. هرخوراكي شيريني ميتواند سطح هورمون انسولين را بالا برده و باعث ذخيره چربي شكمي و از دست دادن توده عضلاني شده و سطح تستوسترون را تغيير دهد. در مردان چربي شكمي باعث افزايش سطح استروژن و در نتيجه كاهش ميل جنسي و اختلال نعوظ ميشود.

گوشت بسته بندي، كاهنده ميل جنسي

پلاستيكي كه براي بسته بندي گوشت و پنير استفاده مي شود، معمولا از جنس پلي وينيل كلرايد است كه وارد غذاهاي چرب شده و تغييرات هورموني را ايجاد ميكند. بهتر است از قصاب بخواهيد گوشت را در كاغذ قهوه اي برايتان بپيچد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۵:۴۸ توسط:shaghayeghblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :