فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ .

فروش كاندوم و مشاوره خانوادگي و محصولات زناشويي منتوشاپ

معاشقه، چرا و چگونه ؟

خانمها بر خلاف تصور آقايان، چندين ارگاسم متوالي دارند. تحريك نقطه جي (G) و دخول يكي از اين ارگاسم ها به شمار مي آيد نه كل آن، آقايان بايد توجه كنند، خانمها پيش از ارگاسم جنسي نياز به ارگاسم روحي و عاطفي دارند يعني؛ مرد بايد قبل از اميزش با جملات و كلمات عاشقانه و محبت آميز همسرش را برانگيخته نمايد. با معاشقه و بازي با بدن همسرتان، وي را به ارگاسم نزديك كنيد و كيفيت و لذت *** را افزايش ببخشيد.

به جرات ميتوانم بگويم، روابط جنسي نقش بسزايي در جدايي هاي امروز دارد.

روابط جنسي بد و كيفيت پايين آن [ پس از ازدواج ] ميتواند باعث بروز برخي از مشكلات رواني، عاطفي و رفتاري و فرجام ناخوشايندي براي زوجين بهمراه داشته باشد. زن و شوهري كه توافق جنسي در بينشان وجود داشته باشد حتي اگر عقايد و ديدگاه هاي مخالف نيز داشته باشند ميتوانند بدون اينكه در معرض تهديد خطر جدايي قرار بگيرند و بدون جنگ و اختلافي ميانشان بوجود بيايد، باهم زندگي كنند، اما در محيطي كه عشق و توافق جنسي وجود نداشته باشد كوچكترين اختلاف فكري زندگي را متزلزل ميكند.

آرتيست زندگي و عشق، بايست در زمينه هايي مثل: تكنيك كار بدن و وابستگي آن با هيجانات و اميال اطلاعات جامع و كاملي داشته باشد. البته توجه داشته باشيد، صرفا اطلاع از اعضا اعصاب و غده هاي بدن و روابط متقابل انها كافي نيست، در عين حال بايد به قوانين بازي هاي جنسي، عشق بازي، معاشقه و رابطه ي هوس و هيجانات جنسي آشنا بود.

متاسفانه، روابط جنسي امروز آقايان توام با بي اطلاعي ست. آنها روابط جنسي را فقط در قاب لذت نگاه ميكنند. عدۀ ناچيزي از خانمها و آقايان هستند كه ميدانند روابط جنسي به همان ميزان كه با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمايل جنسي بيشتر از كار ديگر نياز به درك و رفتار هنري دارد.

اهميت هنر معاشقه

اگر قبل از آميزش [ دخول ]، معاشقه و پيش نوازي وجود داشته باشد زوجين به مرحله ي تحريك شدگي ميرسند و هردو اماده هستند و به مقدار كافي برانگيخته شده اند. اين امر سبب مي شود رابطه بهتري بين طرفين وجود داشته باشد و رضايت بيشتري از *** حاصل گردد .

پيش نوازي و معاشقه بار عاطفي ، مهر و محبت ، صميميت و علاقه ي زوجين را زياد مي كند . پيش نوازي

را در هر زماني مي توانيد شروع كنيد. معاشقه و پيش نوازي را اگر تا پايان شب نتوانيد رابطه ي جنسي

برقرار كنيد، هنگام تماشا كردن فيلم، بعد از حمام، و ... ، ميتوانيد انجام دهيد. همين حمام هاي دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه هاي كوچك و با محبت هستند كه تمايل و برانگيختگي زيادي در همسرتان ايجاد مي كند. مهمترين  قسمت يك رابطه جنسي رضايت بخش، وجود پيش نوازي و معاشقه مي باشد ( و دخول نيز قسمت ناچيزي از رابطه جنسي ست. )

معاشقه چگونه؟

ممكن است عده ي زيادي از اقايان از نقاط  حساس زنان فقط  لب، سينه و كليتوريس را بشناسند، اما در واقع اينها تعداد ناچيزي از اين نقاط هستند كه همسرتان را دگرگون ميكند، اگر بخواهيد لذت رابطه را براي خودتان و همسرتان دو چندان تقديم كنيد، بايد به نقاط حساس ديگر توجه نمائيد. اين نقاط ميتواند: موهاي سر، نرمه گوش، گردن، كمر، مچ دَستان، بازو، نواحي زير بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اينها، ماساژ دادن هم  بسيار در رابطه جنسي شما كمك خواهد كرد تا لذت جنسي را مهربانانه تقديم عشقتان كنيد.

سر و موهاي سر، صورت و چشم و گونه [ كه يكي از خواص ماساژ اين نواحي اين است كه صورت ديرتر چروك مي شود ]همچنين؛ گردن، سينه و پستان ها، نوك پستان ها [ كه نقاط بسيار تحريك پذيري هستند كه اگر به آرامي ماساژ داده شود ، براي زن بسيار ذلتبخش خواهد بود.] همچنين شكم، ناحيه زير شكم، روي واژن [ قسمت واژينال و كليتوريس را بهتر از با دستكش و مواد ليزكننده ماساژ دهيد. اين امر سبب رعايت بهداشت و افزايش لذت براي هردو طرف است.] ، كناره هاي كليتوريس، كليتوريس، ران ، ساق پا ،كف پا و بازو و دستان و باسن، كه ميتوانيد اين نواحي را براي ماساژ انتخاب كنيد.

متاسفانه برخي از اقايان تصور دارند كه در عرض 4 يا 5 دقيقه معاشقه كافيست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زماني كه ميشود براي معاشقه تبيين كرد 30 دقيقه است كه در اين مدت همسرتان برانگيخته ميشود و لذت بسياري از رابطه با شما مي برد و علاوه بر ان امادگي دخول را بيش از پيش دارد [ اگر معاشقه شما بيش از 30 دقيقه باشد كه چه بهتر، كيفيت معاشقه و زمان ان بستگي به عشق و علاقه ميان شما دارد. ]

اگر بخواهم بيشتر در مورد چگونگي معاشقه بدانيم :

- اقايان عزيز، تا جايي كه امكانش است خودتان عريان نشويد، اجازه بدهيد خانومتان آرام آرام اين كار را براي شما انجام بدهد، خانمها عريان كردن را دوست دارند. و همچنين شما اين كار را براي او انجام بدهيد، البته آرام آرام.

- حرف بزنيد، صبحت كنيد، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق يا بدهكاري ها و گرفتاري ها، همانطور كه ميدانيد مرد ها با تصوير به خودشان مي آيند و زن ها با صدا ، پس سعي كنيد عاشقانه با او حرف بزنيد، جملات انرژي بخش بدهيد، بگوييد كه هميشه در كنارت هستم، بگوييد دوستت دارم، [ براي خانم ها جمله اي " دوستت دارم " همان قدر لذت بخش است ، كه براي مرد " به تو افتخار ميكنم " لذت بخش است. ]

- نقطه جي؛ همه خانمها در ديواره قدامي واژن، بخش حساس و تحريي پذيري به نام نقطه جي دارند. با تحريك اين نقطه ميتوانيد همسرتان را به ارگاسم برسانيد.

- شوخي هاي جنسي، بازي هاي جنسي، [ فانتزي هاي خودتان را در ذهنتان حبس نكنيد، همين ايده ها هستند كه *** را متنوع ميكنند و به آن رنگ و لعاب مي بخشند. ]

* خوابيدن مرد بعد از ***، براي زن زياد خوشايند نيست. زيرا در اين لحظه زن نياز به توجه همسرش دارد، حتي با در اغوش گرفتن هم مسئله حل ميشود. سعي كنيد پس از انزال به همسرتان توجه كنيد. [ درست است، بعد از انزال ديگر حسش نيست؛ يا به عبارت منطقي تر بدن بعد از خروج مني سُست و ضعيف و بيحال ميشود، اما توجه شما به همسرتان در اين لحظه بسيار براي وي دلنشين خواهد بود. ]

سخن پاياني

همانطور كه اعلام شد، براي زن يك مقدماتي در رابطه جنسي لازم است كه در مرد وجود نداشته و يا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانيد اغلب مردان شكايت دارند كه همسرانشان سرد و منفعلانه عمل ميكند در صورتي كه عامل مهم ان، خود مرد شاكي ست.

برخي زنان كاملا احساسي مي باشند، پس بايست طوري رفتار نمود كه مخالف احساس او هيچگونه اقدامي نشود با سياست و رويه خاص زن را از هر حيث [ جنسي، رواني، عاطفي و غيره ] راضي نگه داشت.

مردي كه زندگي جنسي مرتبي داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعي خوبي و راحتي احساس مي كند كه هيچ چيز ديگري نمي تواند ان را به او تقديم كند. پيوسته با عزت و اعتماد بنفس و اطمينان خاطر زندگي ميكند؛ زيرا در خود قدرت اقدام و تصميم ميبيند و مردانگي سراغ دارد و پيوسته آماده مبارزه با مشكلات زندگي ست. زندگي جنسي مرتب، وي را به خانه و زندگي اش پايبند ميسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسي سد قوي و محكمي در مقابل عدم قدم جنسي مي سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۳:۲۶ توسط:shaghayeghblog موضوع:

سلامت جنسي در مبتلايان به سندرم داون,آيا احساس جنسي دارند؟

سلامت جنسي در مبتلايان به سندرم داون (Down syndrome)
مبتلايان به سندرم داون، چهره شان متفاوت اما پر مهر و معصوم است. با كوچكترين توجهي، لبخند به لب شان مي نشيند و با كوچكترين اخم و ناملايمتي، قلبشان مي شكند و چهره شان در هم مي رود؛ درست مانند يك كودك. صحبت درباره مبتلايان به سندرم داون است؛ نشانگاني كه به دليل يك اختلال كوچك در زمان تشكيل جنين به وجود مي آيد و تا پايان عمر فرد را دچار انواع مشكلات جسمي و ذهني مي كند.

بيماري سندرم داون گرچه باعث عقب ماندگي ذهني و بروز رفتارهاي كودكانه مي شود اما مانعي براي بلوغ جنسي نيست. به عبارتي، مبتلايان به نشانگان داون مانند ساير افراد قادر به درك عشق و روابط زناشويي هستند؛ اما آيا واقعا ازدواج و بچه دار شدن براي اين افراد امكانپذير است؟ دكتر آذين، متخصص پزشكي اجتماعي پاسخ مي دهد.

آيا مبتلايان به نشانگان داون مثل بقيه افراد به بلوغ مي رسند و نياز و احساس جنسي پيدا مي كنند؟
- مبتلايان به نشانگان داون چه از لحاظ جسمي و چه از نظر شناختي، در طيفي از اختلال هاي ملايم و خفيف تا شديد قرار دارند. اين افراد معمولا از لحاظ تكاملي از هم سن و سالان خود به مراتب عقب تر هستند و قد و اندام هاي كوتاه تر و قدرت عضلاني كمتري دارند اما مانند ساير افراد بلوغ را تجربه خواهند كرد. علائم بلوغ ممكن است در برخي پسران مبتلا با كمي تاخير شروع شود اما در مورد دختران نشانه هاي بلوغ و نهايتا قاعدگي مثل سايرين بين 10 تا 14 سالگي آغاز مي شود.

تغييرات هورموني و جسماني بلوغ در بيماران سندرم داون مثل ساير نوجوانان است اما معمولا در رشد اجتماعي، كنترل هيجاني و برقراري ارتباطات اجتماعي تاخير تلاش مي كنند و توانايي آنها در تفكر انتزاعي و حل مشكل محدود است. سال ها اينطور تصور مي شد كه اين افراد بعد از بلوغ نيز كماكان در حال و هواي كودكي سير مي كنند، بنابراين دغدغه اي از بابت جنسيت و موضوعات جنسي ندارند در حالي كه همه مبتلايان به نشانگان داون با تكانه ها و احساسات جنسي مواجه مي شوند و به صميميت عاطفي نياز دارند؛ بنابراين خانواده و مراقبان فرد بايد بيان اين احساسات را در شكلي قابل قبول و متناسب با شرايط اجتماعي و سن فرد به رسميت بشناسند.شيوع رفتارهاي جنسي مثل خودارضايي در نوجوانان مبتلا بيشتر از جمعيت عادي نيست، اگرچه برخي مطالعات اقدام به آن را در دختران مبتلا، بيش از پسران گزارش كرده اند.

مهم اين است كه برخوردي نامناسب يا همراه با انواع پيش قضاوت هاي غلط با آنها انجام نگيرد. به خصوص به موازات آنكه تلاش مي شود اين افراد از انزوا خارج و با حضور در جامعه و داشتن برخي نقش هاي اجتماعي، پذيرفته شوند؛ بنابراين طبيعي است كه ملاحظات مربوط به امور جنسي را نيز بايد مد نظر قرار داد. جالب اينجاست كه بسياري از آنها همان ويژگي هاي روانشناختي، تغييرات خلقي و ويژگي هاي ظاهري ساير نوجوانان (مثل مدل خاص لباس يا مو) را دارند.

آيا مبتلايان به سندرم داون عشق به جنس مخالف را تجربه مي كنند و قادر به درك ازدواج هستند؟
- برخورداري از رضايت هيجاني و عاطفي در افراد مبتلا به سندرم داون، متناسب با ملاحظات فرهنگي، يك حق است. امروزه اين افراد با حضور در مدارس و همچنين به واسطه مواجهه با انواع رسانه ها، آگاهي هاي بيشتري در خصوص مسائل جنسي پيدا مي كنند. اغلب آنها علاقه دارند دوستاني صميمي از جنس مخالف دارا باشند يا حتي ازدواج كنند.

در بسياري از كشورها اين موضوع صريح بيان مي شود. البته در ايران شايد كمتر چنين صراحتي ديده شود؛ بنابراين موضوع ازدواج افراد مبتلا به نشانگان داون قابل تصور است و عملا گاه اتفاق نيز مي افتد. البته تجربه هاي موفق اغلب محدود به زماني است كه فقط يكي از طرفين مبتلا باشد (به خصوص در موارد ابتلاي خانم) و زوج از حمايت كافي و صحيح اطرافيان برخوردار باشند.

چگونه مي توان بهداشت جنسي را به مبتلايان به سندرم داون آموزش داد؟
- لزوم آموزش هاي جنسي براي اين افراد اگر از جمعيت عادي بيشتر نباشد، قطعا كمتر نيست. به دليل مشكلات شناختي، مبتلايان به نشانگان داون در خطر بيشتري براي سوءاستفاده هاي جنسي، بارداري ناخواسته و ابتلا به بيماري هاي منتقل شونده از راه تماس جنسي هستند.



آموزش ها براي افراد مبتلا به سندرم داون بايد اختصاص و متناسب با قابليت هاي ذهني شان طراحي شود و قابل فهم باشد. در اين زمينه نبايد فقط بر جنبه هاي جسماني سلامت جنسي و باروري متمركز شد بلكه توجه ويژه به مهارت هاي تصميم گيري، هنجارهاي فرهنگي، كنترل فشار همسالان و ساير روابط و مهارت هاي اجتماعي نيز بايد در برنامه آموزشي در نظر گرفته شود. حتي مي توان مباحث مربوط به جنسيت را در همان زمينه مهارت هاي اجتماعي به افراد مبتلا به سندرم داون آموزش داد؛ مثلا اينكه بدن خود و قسمت هاي خصوصي آن را بشناسند، هيجانات خود را تشخيص دهند و حد و حدود ارتباط، صميميت و مفهوم رابطه را درك كنند.

 
اين آموزش ها بايد واقع گرايانه، علمي و با تاكيد بر مسئوليت فردي به عنوان يك بزرگسال باشد و با توجه به احتمال بروز سوءاستفاده هاي جنسي، آموزش در اين زمينه بايد مرتب در طول زندگي ادامه يابد. همچنين بايد بر مهارت هاي ابراز وجود، نه گفتن و صحبت كردن در اين خصوص با افراد مورد اطمينان تاكيد شود. لازم است به موضوع كارآموزي، تقويت اعتماد به نفس و توجه به استانداردهاي محيط زندگي يا كار آنها (به لحاظ ايمني و افرادي كه با آنها در ارتباط هستند) نيز توجه داشت.

علاوه بر اينها مبتلايان به نشانگان داون صرف نظر از اينكه از لحاظ جنسي فعال هستند يا نه، بايد مراقبت ها و خدمات سلامت باروري و غربالگري هايي مثل پاپ اسمير اوليه يا معاينات دوره اي سينه را دريافت كنند.


مبتلايان به سندرم داون علاقه دارند دوستاني از جنس مخالف دارا باشند يا حتي ازدواج كنند.

آيا استفاده از روش هاي پيشگيري از بارداري براي افراد مبتلا به سندرم داون امكانپذير است؟
- يكي از نگراني هاي جدي والدين مبتلايان به داون موضوع پيشگيري از بارداري است، بنابراين عرضه كنندگان خدمات سلامت (پزشك، روانشناس و ...) حتما بايد براي صحبت با والدين در اين خصوص پيشقدم شوند. از نظر تئوري دختران مبتلا مي تواند از همه روش هاي پيشگيري از بارداري معمول استفاده كنند و ممنوعيت خاصي به جز همان مواردي كه در جمعيت عمومي وجود دارد. براي آنها مطرح نيست اما طبيعي است كه محدوديت شناختي اين افراد عملا استفاده از روش هايي كه به مداخله خود فرد نياز دارد، با ميزان شكست به مراتب بيشتري همراه مي كند.

تزريق آمپول هاي Depo-provera يك روش نسبتا مطمئن است كه حدود 50 درصد موارد باعث قطع خونريزي هاي قاعدگي مي شود، بنابراين به حفظ بهداشت فردي اين افراد هم كمك مي كند.

روش عقيم سازي دائمي براي دختران همواره به عنوان يك روش كاملا موثر مطرح بوده اما با توجه به لزوم رضايت آگاهانه فرد براي چنين اعمالي و محدوديت هاي ذهني اين افراد، اين موضوع هميشه يك چالش اخلاقي بوده است.

استفاده از كاندوم (مردانه يا نوع زنانه آن كه در كشور ما دسترسي به آن محدود است) تنها روش پيشگيري از بارداري است كه همزمان مي تواند شانس ابتلا به بيماري هاي منتقل شونده از راه تماس جنسي را كاهش دهد؛ بنابراين حتي استفاده از ساير روش هاي پيشگيري از بارداري نمي تواند جايگزين اين خاصيت شود، اگرچه استفاده صحيح از آن نيازمند آموزش و مقداري از توانمندي ذهني حداقلي است.

آيا بيماران مبتلا به سندرم داون قادر به تربيت و نگهداري از فرزندان خود هستند؟
- در صورت بارداري، احتمال زايمان پيش رس و توليد نوزاد كم وزن تا حدودي در اين افراد بيشتر است. به هر حال پيامدهاي بارداري كاملا به سطح شناختي و سلامت جسماني فرد وابسته است. به خصوص مشكلات قلبي مادرزادي كه در اين افراد ناشايع نيست يا مشكلات تيروييدي يا كبدي كه مي توانند سلامت مادر و جنين را تهديد كنند.

در مورد قابليت افراد مبتلا به سندرم داون براي ايفاي نقش پدر و مادر نيز مطالعات محدودي انجام گرفته است. نتايج نشان داده اند شرايط كودكان آن گروه از بيماران كه كم تواني ذهني شان كمتر بوده است، از كودكاني كه در خانواده هايي با مشكلات عمده فرهنگي و اجتماعي زندگي مي كنند، نامناسب تر نيست. در مجموع كودكان اين افراد بيشتر ممكن است از جنبه هاي مختلف مورد بي توجهي قرار بگيرند اما سوءرفتار عامدانه با فرزندان در اين بيماران شايع نيست.

حرف آخر؟
- بايد وجود تكانه هاي جنسي و همچنين نياز به صميميت عاطفي را در افراد مبتلا به سندرم داون رسميت بشناسيم. طبيعي است كه با توجه به محدوديت هاي عمده، بسياري از آنها توانمندي لازم را براي اداره يك زندگي مستقل ندارند اما اگر از حمايت والدين برخوردار باشند و طرف مناسبي نيز وجود داشته باشد، حتي مي توان با ازدواج هاي حمايت شده به نياز جنسي و عاطفي آنها پاسخ داد؛ در غير اينصورت بايد به آنها نشان دهيم كه احساسات شان را درك مي كنيم و براي عواطف و حتي مسائلي مثل حريم خصوصي و خلوت آنها احترام قائل هستيم.

نكاتي مهم در مورد بيماران مبتلا به نشانگان داون
1- اين نشانگان در اغلب موارد به ارث نمي رسد بلكه به دليل اشكال در تقسيم سلولي در اسپرم ها، تخمك ها يا رويان ايجاد مي شود. تنها نوع توأم با جابجايي كروموزومي است كه مي تواند از يكي از والدين به ارث برسد.

2- برخي مادران با خطر بيشتري براي داشتن فرزند مبتلا به نشانگان داون مواجه هستند؛ از جمله مادران با سن بالا، مادراني كه قبلا فرزندي با اين مشكل به دنيا آورده اند و مادراني كه خود يا همسرشان حامل كروموزوم داراي جابجايي باشند.
 
3- در تعداد كمي از افراد مبتلا به نشانگان داون همه سلول هاي بدن 47 كروموزومي نيستند و فقط برخي از سلول ها حاوي كپي اضافه از كروموزوم 21 هستند. در تعداد ديگري نيز جابجا شدن قسمتي از كروموزوم 21 و اتصال آن به كروموزومي ديگر عامل ايجاد بيماري است.

4- اگرچه افراد مبتلا به سندرم داون محدوديت هاي فيزيكي واضحي دارند اما عمده محدوديت هاي آنها به لحاظ نقصان در قدرت ذهني و شناختي آنها رخ مي دهد. البته اين موضوع به هيچ وجه دليلي بر آموزش ناپذيري آنها نمي شود.

افراد موفقي كه مبتلا به سندرم داون بوده اند:

1- آنجلا بچيلر
در ايالت وايادوليد اسپانيا اولين فرد مبتلا به نشانگان داون است كه در سال 2013 به عنوان مشاور انتخاب شده است. وي به مدت 3 سال در سازمان خدمات و تامين اجتماعي به عنوان دستيار فعاليت مي كرده. بچيلر كه عاشق مطالعه و سفر است، اميدوار است با انجام كارهاي داوطلبانه خود بتواند يك نور كوچك در زندگي مبتلايان به نشانگان داون روشن كند. او اميدوار است كه بتواند تغييري در زندگي افراد مبتلا به ساير معلوليت ها نيز ايجاد كند.

2- تيم هريس
صاحب رستوراني است كه نام آن را را «رستوران تيم» گذاشته است. او در مدرسه با رأي بچه ها به عنوان نماينده انتخاب شد و در دانشگاه نيز بارها به عنوان دانشجوي نمونه انتخاب و معرفي شد. تيم هميشه آرزوي داشتن يك رستوران خوب را داشته و براي واقعيت بخشيدن به آرزوي خود در دانشكده هتلداري شروع به كار و تحصيل كرده است. تيم علاوه بر افتتاح رستوران خود يك بنياد خيريه به نام «قلب بزرگ» براي كمك به مردم با ناتواني هاي جسمي دارد و به آنها براي ايجاد كسب و كار كمك مي كند.

3- مگان مك كورميك
اولين فرد مبتلا به نشانگان داون است كه با عنوان شاگرد برجسته و ممتاز از دانشكده فني فارغ التحصيل شده. مك كورميك در انجمن هاي مختلفي در كالج خود فعاليت دارد و مي خواهد به آموزش و پرورش ابتدايي ملحق شود. وي معتقد است همه آدم ها مي توانند با حمايت درست به اهداف خود برسند؛ با نشانگان داون يا فاقد نشانگان داون.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۰۱ توسط:shaghayeghblog موضوع:

آشنايي با خوردني هاي كاهش دهنده ميل جنسي

كاهش يافتن ميل جنسي با مصرف اين خوراكي ها

يكي از عواملي كه تاثير مستقيم بر روابط زناشويي دارد ميل جنسي است. كاهش ميل جنسي ممكن است باعث بروز مشكلاتي در زندگي زوجين شود. يكي از عوامل تاثير گذار در كاهش ميل جنسي مواد غذايي و نوع تغذيه مي باشد.ميل جنسي

هورمون ها در كاهش و افزايش ميل جنسي تاثير دارند، هورمون تستوسترون در آقايان و استروژن در خانم ها، ايجاد كننده ميل جنسي مي باشد. كم شدن يا زياد شدن اين هورمون ها به همان نسبت در ميل جنسي تاثير مي گذارد.

موادي كه ميل جنسي را كاهش مي دهند

بعضي از خوراكي ها باعث تغيير در مقدار هورمون هاي ايجاد كننده ميل جنسي، مي شوند. در اينجا به معرفي تعدادي از مواد غذايي مي پردازيم كه باعث كاهش اين هورمون ها و در نتيجه كاهش ميل جنسي در انسان مي گردند.

غذاهاي فرآوري شده، كاهنده ميل جنسي

فرآوري مواد مغذي، ميل جنسي را از بين مي برد. براي مثال وقتي گندم كامل به آرد سفيد فرآوري ميشود حدود سه چهارم از روي خود را از دست ميدهد كه يك ماده معدني مهم در رفتار جنسي مردان است. خوردن غلات تصفيه شده ميتواند به مقاومت انسولين منجر شده و منجر به ديابت شود. ديابت نيز به نوبه خود ميتواند تنگي عروق و افزايش خطرات بيماريهاي قلبي و اختلال نعوظ را به همراه داشته باشد.

نوشابه رژيمي، كاهنده ميل جنسي

نوشيدن نوشابه هاي رژيمي ايده وحشتناكي است. اين نوشابه ها، شيرين كننده هاي مصنوعي به ويژه آسپارتام دارند كه به طور مستقيم بر سطح سروتونين تاثير مي گذارد. سروتونين نيز يك هورمون حياتي در پرورش حس خوب و شادي است. سروتونين پايين، باعث كاهش ميل جنسي در مردان و زنان ميشود.


ذرت بوداده، كاهنده ميل جنسي

خوردن يك شام و سپس تماشاي يك فيلم، ميتواند پيش درآمد يك رابطه جنسي باشد، اما اگر بخواهيد فيلم را با پاپ كورن بو داده ببينيد، ديگر تمايلي به رابطه جنسي نخواهيد داشت. پاكت اين ذرت ها اسيدي دارد كه ميتواند در كشتن ميل جنسي، موثر عمل كرده و حتي منجر به مشكلات پروستات شود.


ميگو، كاهنده ميل جنسي

براساس مطالعات، هر انسان روزانه، به طور متوسط در معرض 10 تا 13 آفت كش قرار ميگيرد. 9 تا از 10 آفت كشي كه مورد استفاده قرار ميگيرند اختلال غدد درون ريز را ايجاد ميكند. براي خريد كاندوم به https://mentoshop.ir مراجعه نماييد. يكي از مهمترين آنها هگزيل ريسورسينول است كه در ميگو براي جلوگيري از تغيير رنگ اعمال ميشود. ساير غذاهاي دريايي با ميزان آفت كش بالا، تيلاپيلا و ماهي قزل آلاي پرورشي است.


سويا، كاهنده ميل جنسي

اگر شب ميخواهيد سفارش غذا دهيد، بهتر است دقت كنيد كه سويا نداشته باشد، چون سطح بالاي سويا در بدن يك زن، ميتواند هورمونهاي جنسي او را كاهش داده و عملكرد تخمدان را مختل كند.

پنير، كاهنده ميل جنسي

بسياري از پنيرها از شير گاو تهيه ميشوند و حاوي هورمونهاي مصنوعي هستند، مصرف اين پنير ها ميتواند با توليد طبيعي هورمون هايي در بدن، از جمله استروژن و تستوسترون تداخل ايجاد كرده و باعث كاهش ميل جنسي شود.

شكر، كاهنده ميل جنسي

فكر نكنيد چون چاي تان را شيرين نميكنيد ديگر مشكلي وجود ندارد. هرخوراكي شيريني ميتواند سطح هورمون انسولين را بالا برده و باعث ذخيره چربي شكمي و از دست دادن توده عضلاني شده و سطح تستوسترون را تغيير دهد. در مردان چربي شكمي باعث افزايش سطح استروژن و در نتيجه كاهش ميل جنسي و اختلال نعوظ ميشود.

گوشت بسته بندي، كاهنده ميل جنسي

پلاستيكي كه براي بسته بندي گوشت و پنير استفاده مي شود، معمولا از جنس پلي وينيل كلرايد است كه وارد غذاهاي چرب شده و تغييرات هورموني را ايجاد ميكند. بهتر است از قصاب بخواهيد گوشت را در كاغذ قهوه اي برايتان بپيچد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۵:۴۸ توسط:shaghayeghblog موضوع:

خوش آمديد

سلام.خوش آمديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۴:۰۱ توسط:shaghayeghblog موضوع: